عکس و نوشته مورد نیاز برای ورودی ها

سایت: پایگاه اینترنتی ـ پژوهشی علوم اسلامی
درس: واحدپذیرش‌ داوطلبان شیعه‌ شناسی
کتاب: عکس و نوشته مورد نیاز برای ورودی ها
چاپ توسط: کاربر مهمان
تاریخ: Friday، 29 March 2024، 3:48 AM

2. پیام انتخاب واحد توحید

دانش پژوه گرامی:

درس توحید در ترم 1 توسط دو استاد عرضه می شود. برای انتخاب درس مناسب از طریق لینک ذیل هرجه زودتر اقدام فرمایید.

لینک ثبت نام :

https://islamiccourse.net/mod/lesson/view.php?id=15988

3. تبریک ورود

گل رز

بسم الله الرحمن الرحیم

مقدم شما دانش پژوه گرامی را به رشته شیعه شناسی گرامی می داریم.
شما در دروس ترم 1 ثبت نام شده اید و در این ترم نیازی به انتخاب واحد ندارید.
دانش پژوهانی که وارد این مجموعه می شوند، در تعهد نامه شرعی اخلاقی خود متعهد شده اند، که دروس این مجموعه را که حدود 105 واحد است به طور کامل گوش کنند و آزمونهای آن را به مانند آزمونهای حضوری برگزار کنند. هر ترم حدود 14تا 16 واحد درسی خواهد داشت و کل دوره 3.5 تا 4.5 سال طول خواهد کشید. توجه دارید که دروس مجازی به مانند ترمهای دروس حقیقی یا بیشتر وقت خواهد گرفت، از این رو با توجه به این نکته و با توکل به خدای متعال وارد یادگیری دروس خواهیم شد.
کلاسها از تاریخ یکم مهر ماه آغاز می شود. همچنین در کنار آن باید نحوه کارکرد با سایت را بیاموزید.

ورود شما را به این مجموعه آموزشی، مجددا تبریک می گوییم.
برای آسانتر شدن استفاده از سایت، یادگیری مباحث موجود در درسنامه آموزشی سایت و انجام آزمون های آن الزامی شده است. این آموزش در مجموع بین یک تا سه ساعت از شما زمان خواهد برد و شما را از پرسش نسبت به بسیاری از امور سایت بی نیاز می کند. نمره این درسنامه در کارنامه خواهد آمد، اما در معدل کل تاثیر گزار نیست. بنابراین، تا پیش از شروع ترم به درسنامه مراجعه کنید.

درسنامه آموزشی فعالیت در سایت


م. آرام

معاونت رشته شیعه شناسی

4. اطلاعیه پذیرش داوطلبان

ثبت نام داوطلبان رشته شیعه شناسی ورودی پاییز 1399

قابل توجه داوطلبان شرکت در دوره شیعه شناسی:

ثبت نام در رشته شیعه شناسی وروردی پاییز 99 آغاز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام لازم است پس از عضویت در سایت علوم اسلامی ، سامانه پیش ثبت نام داوطلبان رشته شیعه شناسی را کلیک کنید.

تاریخ شروع کلاسها 1 مهر ماه 99 ( در صورت رسیدن به حد نصاب) خواهد بود. توجه داشته باشید که دانش پژوهانی که هم اکنون در رشته شیعه شناسی مشغول به تحصیل اند، نباید در این قسمت مجددا ثبت نام کنند و ثبت نام آنان صرفا از طریق انتخاب واحد صورت می گیرد.


ثبت نام داوطلبان رشته شیعه شناسی ورودی زمستان 1399

قابل توجه داوطلبان شرکت در دوره شیعه شناسی:

ثبت نام در رشته شیعه شناسی وروردی زمستان 99 آغاز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام لازم است پس از عضویت در سایت علوم اسلامی ، سامانه پیش ثبت نام داوطلبان رشته شیعه شناسی را کلیک کنید.

تاریخ شروع کلاسها 16 بهمن ماه 99 ( در صورت رسیدن به حد نصاب) خواهد بود. توجه داشته باشید که دانش پژوهانی که هم اکنون در رشته شیعه شناسی مشغول به تحصیل اند، نباید در این قسمت مجددا ثبت نام کنند و ثبت نام آنان صرفا از طریق انتخاب واحد صورت می گیرد.

5. آگهی پذیرش داوطلبان

h,',

قابل توجه داوطلبان شرکت در دوره شیعه شناسی:

ثبت نام در رشته شیعه شناسی وروردی زمستان 99 آغاز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام لازم است پس از عضویت در سایت علوم اسلامی ، سامانه پیش ثبت نام داوطلبان رشته شیعه شناسی را کلیک کنید.

تاریخ شروع کلاسها 16 بهمن ماه 1399 خواهد بود.

https:\\www.islamiccourse.net