6. تکلیف

ماژول فعالیت تکلیف به یک استاد این امکان را می‌دهد تا وظایفی را بر عهده شاگردان بگذارد، کارهای انجام شده را جمع آوری کند و در نهایت نمره و بازخورد خود را در اختیار شاگردان بگذارد.

 

شاگردان می‌توانند هر گونه محتوای دیجیتالی (فایل) مانند اسناد متنی، صفحه‌های گسترده، تصاویر، یا کلیپ‌های صوتی و تصویری را تحویل دهند. همچنین به جای این کار (یا به علاوهٔ این کار) می‌توان یک ویرایشگر متنی در اختیار شاگرد قرار داد و از او خواست که پاسخ تکلیف را مستقیما توسط آن وارد کند. از ماژول تکلیف همچنین می‌توان برای یادآوری تکالیفی که شاگردان باید در «دنیای واقعی» و به صورت آفلاین انجام دهند (مانند کارهای هنری) استفاده کرد که در این صورت نیازی به هیچگونه محتوای دیجیتالی نخواهد بود.

 

هنگام مرور تکالیف، اساتید می‌توانند بازخوردشان را در قالب نظر بنویسند و یا به صورت فایل‌های شامل تکلیف تصحیح شده/نمره داده شده شاگرد، فایل صوتی شامل صحبت ضبط شده استاد در مورد تکلیف تحویل داده شده یا ... ارسال کنند. تکالیف می‌توانند با استفاده از یک مقیاس عددی یا قراردادی یا یک شیوه نمره دهی پیشرفته مانند یک روبریک نمره دهی شوند. نمره‌های نهایی در دفتر نمره ثبت خواهند شد.

 

تکلیف ماژول فعالیت تکلیف به یک استاد این امکان را می‌دهد تا وظایفی را بر عهده شاگردان بگذارد، کارهای انجام شده را جمع آوری کند و در نهایت نمره و بازخورد خود را در اختیار شاگردان بگذارد.   شاگردان می‌توانند هر گونه محتوای دیجیتالی (فایل) مانند اسناد متنی، صفحه‌های گسترده، تصاویر، یا کلیپ‌های صوتی و تصویری را تحویل دهند. همچنین به جای این کار (یا به علاوهٔ این کار) می‌توان یک ویرایشگر متنی در اختیار شاگرد قرار داد و از او خواست که پاسخ تکلیف را مستقیما توسط آن وارد کند. از ماژول تکلیف همچنین می‌توان برای یادآوری تکالیفی که شاگردان باید در «دنیای واقعی» و به صورت آفلاین انجام دهند (مانند کارهای هنری) استفاده کرد که در این صورت نیازی به هیچگونه محتوای دیجیتالی نخواهد بود.   هنگام مرور تکالیف، اساتید می‌توانند بازخوردشان را در قالب نظر بنویسند و یا به صورت فایل‌های شامل تکلیف تصحیح شده/نمره داده شده شاگرد، فایل صوتی شامل صحبت ضبط شده استاد در مورد تکلیف تحویل داده شده یا ... ارسال کنند. تکالیف می‌توانند با استفاده از یک مقیاس عددی یا قراردادی یا یک شیوه نمره دهی پیشرفته مانند یک روبریک نمره دهی شوند. نمره‌های نهایی در دفتر نمره ثبت خواهند شد.