1. دوره پودمانی مدیریت تربیت

1.2. آیین نامه دوره پودمانی مدیریت تربیت

  1.  آموزش این دوره، به صورت برخط و غیر زنده است که در بستر وب ارائه می‌گردد. 
  2. زمان برگزاری این دوره سه ماه است. (درصورت لزوم زمان دوره اضافه خواهد شد)
  3. مناسب است متقاضی این دوره آموزشی متأهل باشد. (این بند، شرکت افراد مجرد را رد نمی‌کند اما اعلام می‌دارد که مخاطبین دوره متأهلین اند)
  4. به دانشجو و فراگیر این دوره معرفت پژوه گفته خواهد شد. 
  5. معرفت پژوه باید در اولین ورود به سامانه، آئین‌نامه و جدول زمان‌بندی دروس را مطالعه کند تا با آن‌ و برنامه زمان‌بندی آشنا گردد.
  6. لازمه فعال شدن دروس انجام فعالیت های آن است. 
  7. معرفت پژوه متعهد می‌گردد در طول تدریس حداقل هفته‌ای 5 ساعت وقت‌گذاری داشته باشد. 
  8. معرفت پژوه متعهد می‌گردد بر اساس جدول زمان‌بندی دوره عمل کرده و گزارش‌های خلاصه دروس را  به موقع ارسال نماید. همچنین در مرور مطالب (آزمون) دروس، شرکت کند. 
  9. جدول پیشنهادی برنامه زمان‌بندی فعالیت‌های آموزشی دروس در قسمت اختصاص یافته به آن ارائه شده است. 
  10. پس از ملاحظه آئین‌نامه و جدول زمان‌بندی دروس توسط معرفت پژوه، درس اول باز شده و گزارش خلاصه آن توسط معرفت پژوه در قالب تکلیف درس ارسال می‌گردد. 
  11. زمان ارزیابی گزارش خلاصه درس ارسالی معرفت پژوه، حداکثر  48 ساعت و در صورت برخورد با ایام تعطیل تا 72 ساعت بعد از ارسال، می‌باشد.
  12. پس از تأیید گزارش خلاصه درس و أخذ نمره قبولی از طرف آموزشیار، درس بعدی برای معرفت پژوه فعال خواهد شد. لذا فعال شدن درس بعدی برای معرفت پژوه منوط به تأیید گزارش خلاصه درس قبلی و دریافت نمره قبولی از آن است. (این روال برای تمام دروس تا انتهای ترم عمل خواهد شد.) 
  13. اگر معرفت پژوه در ارائه گزارش خلاصه‌ی دروس کوتاهی نموده و خلاصه درس فعال شده‌اش  را  ارائه نکند، فعالیت (درس) بعدی برای وی فعال نمی‌گردد، لذا فعال (باز) نشدن دروس بعدی و متعاقب آن عدم ارائه‌ی گزارش خلاصه آنها به منزله غیر فعال شدن معرفت پژوه تلقی شده و پس از سپری شدن زمان دوره آموزشی، خود بخود از دوره آموزشی مذکور حذف می‌گردد و مبلغ وجه التزام پرداختی وی توسط کانون نسل نو برداشت می‌شود (برداشتن مبلغ وجه التزام توسط برگزار کننده دوره). 
  14. در صورت وجود سوأل و پرسش در هر یک از مباحث درسی، معرفت پژوه باید سوأل خود را در صفحه اختصاص داده شده به همین منظور (پرسش و پاسخ درس)، مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت نماید. 
  15. ارزیابی نهایی معرفت پژوه با در نظر گرفتن نمرات کسب شده در امتحانات و امتیازات کسب شده از ارائه خلاصه درس و احیاناً انجام دیگر فعالیت‌ها و تکالیف، صورت خواهد گرفت. 
  16. اگر معرفت پژوه بتواند نمره ارزیابی نهایی را کسب کند به ایشان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد. 
  17. معرفت پژوه پس از گذراندن دروس هر سطح و کسب نمره قبولی از آنها، مجاز به شرکت در سطح  آموزشی بالاتر می‌باشد.