1. تازه وارد سایت شده‌اید؟!

تازه وارد سایت شده‌ام.

سایت علوم اسلامی یک پایگاه دانش افزایی ـ پژوهشی است. استفاده از بخشی از مباحث این سایت مشروط به عضویت نیست، هر چند برای استفاده کامل از آن و نیز برای مطالعات دروس باید عضو سایت شوید.


من صرفاً برای گشت و گذار فرهنگی آمده‌ام

معمولاً سرای فرهنگ حاوی مطالب عمومی است. البته در مواردی لازم است به صفحه ورود اعضا بروید و با نقش میهمان وارد سایت شوید. سرای فرهنگ حاوی گزارش مسایل فرهنگی، نشست‌ها، سمینارها، مقالات، سخنرانی‌ها، کتابخانه و دایره المعارف است.


می‌خواهم از سرفصل دروس مطلع شوم، شاید هم برای دانش افزایی ثبت نام کنم

نیازی نیست عضو سایت باشید، کافی است به بخش پذیرش داوطلبان رشته شیعه شناسی مراجعه کنید و از آیین‌نامه‌ها و سرفصل دروس مطلع شوید.


می‌خواهم در رشته شیعه شناسی ثبت نام کنم 

برای ثبت نام در رشته شیعه شناسی ابتدا عضو سایت شوید. سپس به بخش پذیرش داوطلبان رشته شیعه شناسی بروید و آیین‌نامه‌ها و سرفصل دروس را مطالعه کنید. پس از اطمینان از این‌که قصد دارید در دروس دانش افزایی رشته شیعه شناسی شرکت کنید، فرم درخواست پذیرش را پر کنید. توجه داشته باشید که پذیرش دانش پژوه در این دروس در مقاطع خاصی (معمولاً شهریور و ابتدای بهمن ماه) انجام می‌شود.


اگر سؤالاتی درباره نحوه استفاده از سایت داشتم به کجا مراجعه کنم؟

بهتر از پیش از هرگونه پرسشی به بخش سؤالات متداول بروید. اگر هم‌چنان پرسش شما نیاز به توضیح داشت، می‌توانید پرسش خود را از این‌جا بپرسید. البته ارسال پرسش منوط به عضویت در سایت است.